אם אתם מסתכלים על הסלון, הספרייה או חדר העבודה שלכם וחשים ריקנות, כנראה שהשעון השולחני T-35 הוא הפתרון שאתם כמהים לו. מדובר ברפליקה של מכונית מירוץ משנות ה-30, שהיא גם שעון דיגיטלי וגם מצית, אבל בעיקר אביזר יפהפה וייחודי.
הרפליקה, פרי עיצובה של L’Epée 1839, יצרנית שעונים מהוותיקות בעולם, עשויה כמו מכוניות אמיתיות: גוף מאלומיניום ומנוע ושלדה מפלדה. בצד השמאלי של הרכב מופיעות הספרות של השעון הדיגיטלי, ובמושב הנהג יש בועת זכוכית שניתן לסובבה כדי לכוון את השעון. ה"מנוע" חשוף, ולא במקרה, כי אם מזיזים את בלם היד החיצוני, המנוע נשלף והופך למצית גז לסיגרים. מידות: אורך – 43 ס"מ, רוחב – 18 ס"מ, גובה – 11.9 ס"מ, משקל – 4.52 ק"ג. מסיבי, בולט, מרשים.

T-35 הוא תירוץ מעולה להתחיל שיחה על מכוניות מירוץ עתיקות, כי זו רפליקה די מדויקת של הבוגאטי Type 35, מכונית מיתולוגית שהושקה בשנת 1924, ועד 1930 הצליחה לזכות ביותר מאלף מירוצים, כולל אליפות העולם ליצרנים ב-1926, מה שהפך אותה למכונית המירוץ המצליחה ביותר בזמנה, ואחת המצליחות בהיסטוריית מירוצי המכוניות.
באותה תקופה, כעשרים שנה לפני הקמת הסבב של פורמולה 1, אותן מכוניות השתתפו במירוצי מסלול ובמירוצים בכבישים פתוחים. הרכב צויד במנוע שמונה צילינדרים בשורה, שהצליח לפתח עד 140 כוחות סוס ומהירות עד 184 קמ"ש בדגם הראשון ועד 210 קמ"ש בדגמים האחרונים (1930). בנוסף, אותו דגם הוצע למכירה לקהל הרחב, למי שבאמת היה יכול להרשות לעצמו מכונית מירוץ אמיתית בחנייה. כיום, במחיר דומה מאוד למחיר המכונית המקורית בשנות ה-20, אפשר להתפנק ברפליקה שלה, בתוספת שעון ומצית.
שורה תחתונה: שעון לדהור איתו
מחיר: כ-42 אלף דולר