בעיני רבים, הפורשה 918 ספיידר היא אחת המכוניות הטובות והמהירות בעולם. אבל העכביש הגרמני יפנה השנה את מקומו ליורשת חזקה וטכנולוגית ממנו, ששמה על הכוונת את הקוניגסג One:1 שמציעה כוח סוס לכל ק"ג משקל. המכונית, שנוצרה כמחווה לציון 75 שנים למותג, היא ההתפתחות של הטאיקאן עם ארבעה מנועים חשמליים והספק משותף של 1,500 כוחות סוס. תא הנהג מזכיר תא טייס, עם מושב מעוצב במיוחד לתנוחת נהיגה ספורטיבית וחגורת בטיחות שעוגנת את הנהג בשש נקודות שונות, תחת חופה גדולה ושקופה למקסימום שליטה על הנעשה בחוץ.
המכונית נועדה לשבור שיאים ולהיות המכונית הסדרתית החשמלית המהירה בתבל, ועם כוח הצמדה קרקעי גדול יותר משל 911 GT3 RS האימתנית. כל פריט שנמצא בה מתוכנן לשפר את הביצועים, ולאו דווקא להפוך את הנסיעה לרכה ונעימה. דלתות המספריים שלה רומזות על הקשר למירוץ לה מאן האגדי, ומהירות הטעינה של הסוללה (שנתוניה נשמרים בסוד) מאפשרת להגיע ל-80 אחוז תוך עשר דקות – גם זה שיא בפני עצמו.
הפרשנות העתידנית של פורשה פורצת את גבולות הדמיון לחובבי נהיגה ספורטיבית, ומבטאת את השלב הבא של העיצוב והטכנולוגיה, תוך שמירה על אלמנטים מסורתיים אבל לא על חשבון הביצועים. מאחר שהמכונית מוגדרת עדיין אבטיפוס, השם שלה עדיין פתוח לשינויים.
שורה תחתונה: מנפצת שיאים במסלול ובטכנולוגיה
מחיר: כמיליון דולר